overzicht – structuur – rust 

Je bent zelfstandig ondernemer en je vindt het heerlijk! Je houdt van je vak en de vrijheid die je hebt.

Maar als je een eigen bedrijf hebt, komt er veel meer bij kijken dan alleen maar het helpen van je klanten. 

Je hebt ook nog je administratie bij te houden. Offertes en facturen te sturen. Klantvragen beantwoorden, berichten schrijven voor social media en salesgesprekken voeren.

Je voelt je overweldigd door de dagelijkse drukte. Je merkt dat je steeds minder tijd hebt om te focussen op waar jij goed in bent. 

Want jij hebt mooie plannen en ideëen voor je bedrijf. En die wil je uitwerken. Jouw creativiteit laten stromen.

Werken aan de toekomst en de groei van je bedrijf.

Maar daar kom je niet aan toe. Want jouw to do lijst is eindeloos…

Wees eens eerlijk, deze kant van het ondernemerschap vind je echt niet leuk.

Je snapt dat je zo niet verder komt met je bedrijf.

Maar je wilt je helemaal niet bezig houden met randzaken. Je wilt doen waar jij goed in bent en blij van wordt. Je passie, jouw mooie vak.

Daarvoor heb je overzicht nodig. En structuur om ervoor te zorgen dat je bedrijf goed blijft lopen en kan groeien. Taken uitbesteden.

Inzicht in je financiën, een soepel lopend klantproces, een goedlopende marketingmachine.

Zodat jij jezelf kunt vrijspelen in je bedrijf om je bezig te houden met wat jij zo belangrijk vind.

* Het uitwerken van creatieve ideëen.

* Jouw toekomstvisie bepalen.

* Meer tijd overhouden voor je gezin, vrienden, sport of hobby’s.

Dat klinkt goed he?!

HERKEN JE DIT…?

R

Je werkt hard en maakt veel uren. Je hebt een mooie omzet, maar je hebt het gevoel dat je alleen maar bezig bent met brandjes blussen. Kan dat niet anders?

R

Je wilt groeien en een concreet plan maken voor de toekomst van je bedrijf, maar je hebt geen idee waar je de tijd vandaan moet halen…

R

Er zit weinig structuur in je werkzaamheden. Je werkt veel ad hoc en het is vaak zoeken naar wat je op dat moment nodig hebt. Dit kost te veel tijd en energie en die heb je niet.

R

Je zou wel werkzaamheden willen uitbesteden, maar hoe pak je dit aan? Waar vind je de juiste persoon? En tijd om iemand in te werken heb je helemaal niet.

Je hebt geen grip op de groei van je bedrijf.

opgeruimd bureau kantoor organizer

Wat jij nodig hebt is overzicht en structuur in je bedrijf. Want dan kun je (bij)sturen. Doelen stellen en acties uitvoeren om ze te halen.

Jezelf vrijspelen binnen je bedrijf. Zodat jij je kunt bezighouden met hetgeen waar jij zo goed in bent.

Zorgen voor die groei.

Je wilt succesvol zijn op jouw manier.

Goed leven en het vak uitoefenen waar je zo dol op bent.

“The best way to predict the future is to create it.”

Peter Drucker

HOE ZOU HET ZIJN ALS:

P

je jouw droom hebt omgezet in concrete en haalbare doelen en hiervoor een praktisch plan hebt opgesteld zodat je elke dag weet waarvoor je aan het werk bent.
En dat iemand met je meedenkt en je herinnert aan die doelen als het even te druk is of tegenzit.

P

je de taken hebt uitbesteed die jou te veel tijd en energie kosten. Bedenk wat jij met die kostbare tijd kunt doen!
Jouw passie volgen, je mooie vak uitoefenen.

P

je weer structuur hebt in je werkzaamheden. Je weet waar je mee bezig bent. Er zijn heldere stappenplannen en workflows. Terugkerende taken zijn geautomatiseerd zodat er tijd en kosten bespaart worden.

P

je goede prijzen vraagt voor jouw diensten. Gaan staan voor wie je bent en wat je kunt. Je wordt goed betaald voor de waarde die je levert.

Hoe klinkt dat? Goed? Dan is onderstaand aanbod helemaal geschikt voor jou.

WAT LEVERT HET JE OP:

=

Meer rust.

Je hebt een duidelijk doel en plan om te werken aan de groei van je bedrijf.

=

Meer tijd.

Terugkerende taken zijn geautomatiseerd zodat je er minder tijd aan kwijt bent. Want die besteed je veel liever aan je klanten.

=

Meer overzicht.

Geen chaos meer. Er is structuur en een systeem zodat jij en je team weten wat er moet gebeuren. Als je taken uitbesteedt is het helder en duidelijk wat diegene moet doen.

=

Meer ruimte om te werken aan de ontwikkeling van je bedrijf.

De mogelijkheid om te blijven investeren in de ontwikkeling van je bedrijf en jezelf als ondernemer.

Julia heeft me heel goed geholpen om grip te krijgen op mijn bedrijf.

Ze geeft je hulpmiddelen om te kijken waar je nu staat, maar ook om doelen te stellen voor de toekomst.

Door haar heb ik definitief de knoop doorgehakt om volledig te gaan voor mijn bedrijf. Ze is een fijne sparringspartner, denkt met je mee en stelt ook de goede, kritische vragen waar nodig. Fijn om mee samen te werken!

Miranda Jansen

Eigenaar, Sprekend Miranda

Julia heeft een tijdje geleden samen met mij de financiële stromen in mijn bedrijf doorgenomen. Omdat ik inmiddels drie actieve bedrijven heb, zijn deze stromen niet altijd logisch (meer).

Julia weet precies de zwakke plekken aan te wijzen, geeft goede tips hoe deze processen verbeterd kunnen worden en als je wenst, kan ze je ook helpen om deze verbeteringen daadwerkelijk te realiseren.

Julia is een heel fijn persoon om mee samen te werken: vriendelijk, duidelijk, respectvol en ze komt afspraken na. Kortom: een aanrader als je meer grip wilt krijgen op je bedrijf!

Jolanda Cornegoor

Eigenaar, AlvastGoed VA Support

Je leert ondernemen niet op school. Maar door vallen en net een keer vaker opstaan. Een enthousiaste coach zoals jij is dan fijn als inspirator, motivator en soms net dat duwtje kunnen geven in de juiste richting.

Ik weet zeker dat je nog veel ondernemers zo goed gaat helpen. Het is gewoon leuk om met je te werken. Je krijgt er veel positieve energie van.

Inge ten Elsen

Eigenaar, Inge realiseert

Slim ondernemen

ZORGT VOOR SUCCES

Start nu met het investeren in jouw succes. 

Ik geloof dat jouw bedrijf kan groeien als jij meer tijd vrijmaakt en de rust in je hoofd hebt om te werken aan jouw toekomst. 

Ik help je om inzicht te krijgen, focus te houden en je doelen te bereiken. 

Advies & Optimalisatie

We gaan in gesprek over hoe jij jouw bedrijf hebt ingericht.

Jij krijgt “huiswerk” zodat ik een goed beeld krijg van hoe jouw bedrijf in elkaar steekt.

Zo nodig voer ik gesprekken met teamleden/medewerkers om genoeg informatie te verzamelen.

Je ontvangt van mij een advies waarin ik aanbevelingen doe hoe je jouw bedrijf beter kunt inrichten.

Als je mijn aanbevelingen implementeert ga je op meerdere fronten “winst” maken in je bedrijf.

Je krijgt weer tijd en energie om te werken aan de groei van je bedrijf.

Je kunt succesvol zijn op jouw manier!

Dit traject bestaat uit:

– 3x een gesprek van 1,5 uur
– inventarisatie m.b.v. de SOM7 methode.
– een advies met praktische aanbevelingen waarmee je jouw groeistap kunt maken.

Jouw investering bedraagt € 995,= ex btw.

Julia zzp financieel coach

Implementatie - Plan van Aanpak

Wie A zegt, moet ook B zeggen smile.

Je hebt de eerste stap gezet en advies bij mij ingewonnen. Helemaal top!

Maar als je mijn aanbevelingen niet implementeert, blijf je nog op hetzelfde niveau “hangen” en dat is niet wat je wilt.

Jij wilt groeien en succesvol zijn op jouw manier!

Wanneer je mijn advies met aanbevelingen geïmplementeerd wilt hebben, stel ik een Plan van Aanpak op.

We lopen dit PvA samen door en wanneer je akkoord gaat, zet ik het in gang.

Zo nodig zal ik experts uit mijn netwerk aanhaken om het Plan van Aanpak zo goed en effectief mogelijk te kunnen uitvoeren.

Dit traject is maatwerk waarvoor ik graag een offerte maak.

Je hoeft het niet alleen te doen.

 

Bedenk wat je gaat bereiken als je mijn hulp inschakelt.

👉Wat een rust het oplevert.

👉Dat je weet hoe je jouw omzet gaat behalen en op tijd kunt bijsturen.

👉Dat terugkerende taken geautomatiseerd zijn zodat ze veel minder tijd kosten.

👉Dat je taken die je niet meer wilt of kunt doen hebt uitbesteed aan een VA zodat jij meer tijd hebt om te werken aan de groei van je bedrijf.

Dat is ONBETAALBAAR. Dus de investering in dit traject heb je zo terugverdiend.

Hoi, ik ben Julia

Klanten noemen mij betrokken, gemotiveerd en enthousiast. Ook ben ik nuchter, praktisch en gestructureerd.

Ik ben getrouwd met Hugo, we hebben twee zoons en een dochter. We wonen in het buitengebied van Vorden, in de mooie Achterhoek.

Mijn (guilty) pleasures? Koffie, chocola, romantische komedies, muziek uit de jaren ’90 en voetbal.

Ik heb > 6 jaar ervaring als Virtueel Professional en bij veel verschillende ondernemers een kijkje in de keuken mogen nemen.

In 2021 heb ik de opleiding Operationeel Succes afgerond en ben ik gespecialiseerd in het optimaliseren van processen.

Daarnaast ben ik opgeleid als Business Organizer waardoor ik handvatten en tools kan inzetten die jou meer overzicht en structuur opleveren.

Kortom: ik ben jouw betrouwbare “structuuraanbrenger” en “optimalisator”.

Zo kun je met rust in je hoofd jouw bedrijf laten groeien en verdienen wat je waard bent als ondernemer.

Julia

julia business zzp advies coaching optimalisatie

Julia heeft elke ondernemer iets te bieden. Ook al heb je je eigen structuur en loopt het voor jou op rolletjes, dan nog heeft Julia zicht op denkpatronen en praktische tools om jouw bedrijf nog vloeiender te laten lopen.

Daardoor kun jij je nog meer richten op jouw core business.

Alja van Dijk

Eigenaar, Alja van Dijk

Het overleg met Julia gaat makkelijk en ongedwongen en ze weet precies wat ik bedoel en hoe ik het wil hebben.
Julia denkt ook mee over handige vervolgstappen.

Ze heeft een groot netwerk waardoor ze toegang heeft tot veel kennis en daardoor altijd wel een oplossing voor een probleem kan vinden.

Karin Groot Jebbink

Eigenaar, Academie Paard en Hond

“A little progress each day, adds up to big results.”

VEELGESTELDE VRAGEN:

Verdien ik jouw traject wel terug?

In dit traject begeleid ik je persoonlijk en gaan we aan de slag met concrete en praktische verbeteringen voor je bedrijf.

Je gaat veel tijd besparen die je kunt besteden aan je klanten, waardoor je meer omzet maakt. Als je dit doet, ga je mijn traject zeker terugverdienen.

Ik heb alles wel op orde in mijn bedrijf, hoe kan jij mij dan nog helpen?

Wat goed dat je je bedrijf op orde hebt! 
Misschien wordt het dan tijd om te kijken welke werkzaamheden je kunt uitbesteden zodat je nog meer tijd hebt om te werken aan de groei van je bedrijf? 

En daarbij is een frisse blik van buitenaf altijd slim. Zo zullen er zeker zaken in je bedrijf zijn die nog beter geoptimaliseerd kunnen worden. En daar ga ik je bij helpen!