Pfff Juul…ik snap echt niet dat je dat leuk vindt…

Zei een vriendin ooit tegen me toen ik enthousiast aan het vertellen was over mijn toenmalige baan.

Het ging over mijn functie als Debiteurenbeheerder. Ik kon daar uren over vertellen.

Hoe ik ervoor zorgde dat klanten toch betaalden terwijl ze dat eerst niet van plan waren.

Hoe ik afspraken maakte met grote bedrijven om de betaaltermijn structureel naar beneden te krijgen.

Hoe ik met klanten die in de financiële problemen zaten toch een regeling kon treffen waar beide partijen tevreden mee waren.

Dat geeft mij voldoening.

Een gevoel van rechtvaardigheid om te zorgen dat je krijgt waar je recht op hebt.

Zaken op een goede manier oplossen door het gesprek aan te gaan.

En dat kan ook binnen jouw bedrijf.

Maar daarvoor moet het hele proces rondom Debiteurenbeheer op orde zijn.

Ik noem dat het proces Van Klant Naar Cash.

Helder afspraken maken met je klant.

Een duidelijke workflow voor Debiteurenbeheer.

Een goed proces om klachten af te handelen.

Een gezonde cashflow creëeren zodat je kunt investeren in de toekomst van je bedrijf.

Meer geld op je rekening – meer tevreden klanten – meer rust in je hoofd.

Dat is wat ik voor je ga regelen.