Last van gedoe in je bedrijf?

En met gedoe bedoel ik gedoe met klanten. Ze stellen vragen waar jij het eigenlijk veel te druk voor hebt. Ze “zeuren” (in jouw ogen 😉) over de levering van jouw product of dienst, over de factuur etc.

Ze nemen wel heel veel tijd van je in beslag of niet?

Hoe krijg jij weer rust in je hoofd? Hoe zorg je dat die klanten weer tevreden zijn? En niet alleen als ze de deur uitlopen, maar gedurende het hele proces?

Hoe verhoog je je omzet door te zorgen dat die klanten ook weer terugkomen of jou aanbevelen bij anderen? Oftewel, hoe zorg je voor ambassadeurs?

Zoveel vragen…

Laat mij die vragen beantwoorden en het voor je oplossen.

Koester je klant.

Leg niet alleen de focus op het binnenhalen van je klant, maar zorg ervoor dat de interne klantreis ook een feestje wordt.

Klant blij, want het verliep allemaal soepel en het resultaat is optimaal.

Jij blij, want de factuur is zonder morren betaald en jij kunt je focussen op de groei van je bedrijf.

Laten we dit regelen, ok?

Stuur me een dm of mail naar hallo@juliavanditshuizen.nl