Ik doe het anders…

Ik ben geen incassobureau.

Geen dure consultant die jou even komt vertellen hoe je het moet doen.

Ik ben hands-on. Ik regel dingen. Ik zorg ervoor dat het proces staat en soepel loopt.

Ik handel “ingewikkelde” dossiers af als jij dat wilt.

Ik ben bereid om een achterstand weg te werken zodat jij daarna volle kracht vooruit kunt met je bedrijf.

Ik ga naast je administratief medewerker(ster) zitten zodat hij/zij leert hoe goed, persoonlijk en effectief debiteurenbeheer gevoerd moet worden.

Hoe je klachten afhandelt met oog voor het bedrijf én de klantrelatie.

Ik doe het anders…

En ik wil graag dat jij weet dat ik besta zodat ik je veel werk uit handen kan nemen en ellende kan besparen.

Bij deze.

👉Delen en doorvertellen aan mkb bedrijven die mijn hulp kunnen gebruiken? Heel graag!

(sorry dat bijna elke zin met “ik” begint, maar dat was even nodig voor deze post 😊).