Ik hou van duidelijkheid
De mensen met wie ik werk of gewerkt heb, weten dit 😊.
Heldere afspraken, duidelijke terugkoppeling en het bespreekbaar maken van wederzijdse verwachtingen.
Dit is ook wel eens minder goed gegaan…
De duidelijkheid had ik nodig, maar ik vroeg er niet altijd om.
En ik kreeg die duidelijkheid soms niet vanzelf en daar werd ik onzeker van.
Daardoor blijven er dingen liggen, worden er zaken niet uitgesproken en ga je invullen voor een ander.
Geloof me, dat komt een samenwerking niet ten goede…
Voor jouw klanten is het niet anders.
Zorg voor duidelijkheid.
Maak goede afspraken.
Wees ervan overtuigd dat de wederzijdse verwachtingen kloppen.
Vraag om de duidelijkheid, dan weet jij het ook zeker.
Hiermee valt of staat een goede samenwerking of overeenkomst met jouw klant.
Ben jij duidelijk en zorg je voor goede afspraken?
Niet altijd? Laat mij je helpen.
In mijn traject Van Klant Naar Cash gaat het veel over duidelijkheid. Vanaf het moment dat jouw klant en jij een overeenkomst sluiten totdat het geld op je bankrekening staat.
Wel zo prettig. Het zorgt voor een betere cashflow, jouw klanten zijn tevreden en jij hebt rust in je hoofd.
Zo kun je met focus werken aan de groei van je bedrijf.