“Keep it personal”

Ik heb niks met cijfertjes.

Huh? Maar jij doet toch iets met Creditmanagement, debiteurenbeheer, facturatie enzo?

Dan ben je toch alleen maar bezig met cijfers?

Nee dus.

Omdat ik meer heb met ‘hoe’ je iets doet. De praktische kant. Als VA (Virtual Assistant) heb ik jaren de uitvoering gedaan, dus ik weet hoe dat werkt en hoe dat beter kan.

Processen aan de voorkant verbeteren, samen met de mensen die het moeten uitvoeren.
Niet vanuit de managementhoek en alleen maar gebaseerd op cijfers.

*Dus bel met debiteuren ipv ze alleen maar brieven te sturen en ze daarna over te dragen aan een incasso bureau.

*Luister goed naar je klanten als ze ontevreden zijn. Daaruit haal je zoveel waardevolle informatie!

*Behandel je klant als een mens in plaats van alleen maar te handelen vanuit procedures.

Een persoonlijke benadering is goud voor een bedrijf.👌

P.S. de inspiratie voor deze post komt uit meerdere posts die ik vandaag op mijn tijdlijn voorbij zag komen. Allemaal over de menselijke maat die meer mag terugkomen in de maatschappij. Dank jullie wel!

P.S.P.S. En daarbij mijn eigen inzicht dat wat mij onderscheid van anderen in mijn vakgebied het persoonlijke en het praktische is.

Erg blij met dit inzicht😃