Draag jij elke onbetaalde factuur klakkeloos over aan een incassobureau?

Nee toch?

Ik hoop het in ieder geval niet.

Want die klant, die dus niet betaalt, wil jou wat vertellen.

Dat er ergens in het proces iets is misgegaan.

En voor jou ligt er dus een grote kans om dit op te lossen.

Om te zorgen dat die klant weer blij is.

En zodat volgende klanten niet hetzelfde overkomt.

Dus zullen we afspreken dat je eerst zelf de telefoon pakt om die debiteur te bellen?

En te luisteren naar zijn verhaal?

Mocht ie echt vervelend zijn en “gewoon” niet willen betalen, kun je alsnog een incassobureau inschakelen 😉.

En daarbij… wil je zorgen dat het proces van begin tot eind soepeltjes verloopt?

De kans een heel stuk verkleinen dat die klant ergens in het proces ontevreden raakt?

Hiermee help ik je graag in mijn traject Van Klant Naar Cash.

Dus neem contact op als je al dat gedoe niet wilt, maar je liever focust op de groei van je bedrijf.

En daarvoor hebben klanten je (op tijd) te betalen, zodat je ook daadwerkelijk kunt investeren in die groei.

Spreek je snel!