Overzicht in je administratie, grip op je cijfers en financiële rust.

Je bent al een tijdje zelfstandig ondernemer en het loopt goed. Je houdt van je vak en de vrijheid die je hebt als ondernemer.

Maar als je een eigen bedrijf hebt, komt er veel meer bij kijken dan alleen maar het helpen van je klanten.

Je hebt ook nog je administratie bij te houden. Offertes en facturen sturen, bonnetjes inboeken. Checken of klanten al betaald hebben of niet.

En laat dat nu de meest vervelende klus zijn die je kunt bedenken. Je stelt dit altijd zo lang mogelijk uit.

Dan belt je boekhouder met het verzoek om wat bonnen aan te leveren. Je schiet in de stress, want je hebt geen idee waar die zouden kunnen zijn. Het gaat je veel tijd kosten om te zoeken.
Ook zie je dat een klant zijn factuur nog steeds niet betaald heeft. Pfff, moet je hier ook nog achteraan.

Je hebt een hekel aan alles wat met administratie en cijfers te maken heeft. Je weet dat je het moet bijhouden, niet alleen voor jezelf, maar ook voor je boekhouder en de Belastingdienst.

Wees eens eerlijk, deze kant van het ondernemerschap vind je echt niet leuk.

Maar je snapt ook dat je zo niet verder komt met je bedrijf.

Je wilt je niet bezig houden met dat soort dingen. Je wilt doen waar jij goed in bent en blij van wordt. Je passie, jouw mooie vak.

Maar je hebt inzicht in je cijfers nodig om ervoor te zorgen dat je bedrijf goed blijft lopen en kan groeien.

Er moet genoeg brood op de plank komen. Je hebt een bedrijf, geen hobby.

Hoe zorg je ervoor dat je genoeg geld verdient met jouw passie?

En dat je overzicht hebt in je geldstromen zodat je hierop beter kunt sturen?

HERKEN JE DIT…?

R

Je werkt hard en maakt veel uren. Je maakt omzet, maar je hebt geen idee of dit genoeg is om te kunnen investeren of om jezelf een fatsoenlijk salaris uit te betalen.

R

Je hebt geen doelen gesteld en een plan gemaakt waardoor je stuurloos je bedrijf runt. Je hebt geen idee welke richting je opgaat en wat je wilt bereiken.

R

Jouw administratie is een rommeltje. Als je boekhouder belt met een vraag raak je in paniek, want je hebt geen idee waar je moet beginnen met zoeken 🙈.

R

Je vindt het lastig om goede prijzen voor je dienst te vragen. Je hebt geen idee of je vraagt wat je waard bent en of je hier goed van kunt rondkomen.

Je hebt geen grip op je cijfers en daarmee ook niet op je bedrijf.

opgeruimd bureau kantoor organizer

Wat jij nodig hebt is overzicht in je administratie. En in je financiële situatie. En dus in je bedrijf. Want dan kun je (bij)sturen. Doelen stellen en acties uitvoeren om ze te halen.

Een omzet halen waar jij tevreden mee bent en waarbij er genoeg overblijft om te investeren en om over te boeken naar privé. Zodat er genoeg geld is om leuke dingen te doen met je gezin.

Waardoor jij voelt dat je echt van waarde bent voor jouw klanten, want ze betalen voor de waarde die jij levert.

Je wilt succesvol zijn op jouw manier.
Goed leven en het vak uitoefenen waar je zo dol op bent.

“Price is what you pay, value is what you get.”

Warren Buffet

HOE ZOU HET ZIJN ALS:

P

je niet zoveel tijd meer kwijt bent aan je (financiële) administratie. Die tijd kun jij beter besteden aan je klanten.

P

jezelf meer salaris kunt uitkeren zodat je privé meer geld hebt om leuke dingen te doen met je gezin. Of kunt investeren in een opleiding omdat je jezelf graag wilt blijven ontwikkelen.

P

je jouw droom hebt omgezet in een doel en hiervoor een praktisch plan hebt opgesteld zodat je elke dag weet waarvoor je aan het werk bent.

P

je goede prijzen vraagt voor jouw diensten. Als je gaat staan voor wie je bent en wat je kunt en daardoor goed betaald wordt voor de waarde die je levert.

Hoe klinkt dat? Goed? Dan is onderstaand aanbod helemaal geschikt voor jou.

WAT LEVERT HET JE OP:

=

Overzicht in je administratie.

Je weet precies wat erin komt en uitgaat zodat je realistische doelen kunt stellen en op tijd kunt bijsturen als dat nodig is.

=

Meer rust.

Je hebt een duidelijk doel en plan om te werken aan de groei van je bedrijf.

=

Meer tijd.

Jouw administratie is geautomatiseerd zodat je er minder tijd aan kwijt bent. En die besteed je veel liever aan je klanten.

=

Meer geld.

Je hebt meer ruimte om jezelf salaris uit te keren en daarmee leuke dingen te doen met je gezin.

=

Investering.

De mogelijkheid om te blijven investeren in de ontwikkeling van je bedrijf en jezelf als ondernemer.

Julia heeft me heel goed geholpen om financieel grip te krijgen op mijn bedrijf.

Ze geeft je hulpmiddelen om te kijken waar je nu staat, maar ook om doelen te stellen voor de toekomst.

Door haar heb ik definitief de knoop doorgehakt om volledig te gaan voor mijn bedrijf. Ze is een fijne sparringspartner, denkt met je mee en stelt ook de goede, kritische vragen waar nodig. Fijn om mee samen te werken!

Miranda Jansen

Eigenaar, Sprekend Miranda

Je leert ondernemen niet op school. Maar door vallen en net een keer vaker opstaan. Een enthousiaste coach zoals jij is dan fijn als inspirator, motivator en soms net dat duwtje kunnen geven in de juiste richting.

Ik weet zeker dat je nog veel ondernemers zo goed gaat helpen. Het is gewoon leuk om met je te werken. Je krijgt er veel positieve energie van.

Inge ten Elsen

Eigenaar, Inge realiseert

JOUW BUSINESS FINANCIEEL OP ORDE – 1-OP-1 TRAJECT

Julia zzp financieel coach

In mijn 1-op-1 traject van 6 maanden coach en begeleid ik je naar financiële rust en een gezonde cashflow zodat je genoeg geld hebt om te investeren in de ontwikkeling van je bedrijf en jezelf als ondernemer.

Groeien in omzet, maar ook als ondernemer. Jouw mindset over geld verdienen verandert en je gaat beter staan voor je waarde.

Je bent minder tijd kwijt aan je administratie zodat je die kunt besteden aan die leuke klanten van je.

Wat zit er in het traject:



Een inventarisatiegesprek en een vragenlijst zodat ik inzicht krijg in jouw huidige situatie.



Je gaat dromen, doelen stellen en een financieel plan maken.



4x een coachgesprek, online of bij mij op kantoor.



Inzicht in verschillende verdienmodellen. Wat past bij jou als ondernemer en je bedrijf?



Advies over hoe je tijd kunt besparen door je administratie te automatiseren. Ook is dit essentieel voor het verkrijgen van meer overzicht zodat je ook echt kunt sturen op je cijfers.



Een afsluitende sparsessie inclusief een heerlijke lunch (!) waarbij je cases, kwesties en evt. twijfels met me kunt bespreken om te zorgen dat je steviger in je business gaat staan.
In deze sessie kunnen dus ook andere zaken mbt je bedrijf aan de orde komen, niet alleen de financiële kant. Door mijn jarenlange ervaring als VA weet ik veel over hoe je een bedrijf opzet en runt en kan ik je veel informatie geven over de verschillende aspecten van een eigen bedrijf. 

 

JE HOEFT HET NIET ALLEEN TE DOEN

 

 

Bedenk wat je gaat bereiken als je dit traject hebt doorlopen.

👉Wat een rust het oplevert.

👉Dat je weet hoe je jouw omzet gaat behalen en op tijd kunt bijsturen.

👉Dat je eindelijk die opleiding of training kunt volgen zonder dat je je zorgen maakt of je die wel kunt betalen.

👉Dat jouw administratie op orde en geautomatiseerd is zodat dit veel minder tijd kost.

👉Dat je genoeg verdient om jezelf een mooi salaris uit te kunnen betalen zodat je privé meer financiële ruimte hebt om te genieten van het leven.

Dat is ONBETAALBAAR. Dus de investering in dit traject heb je zo terugverdiend.

 Hoi, ik ben Julia

Klanten noemen mij betrokken, gemotiveerd en enthousiast. Ook ben ik nuchter, praktisch en gestructureerd.

Ik ben getrouwd met Hugo, we hebben twee zoons en een dochter. We wonen in het buitengebied van Vorden, in de mooie Achterhoek.

Mijn (guilty) pleasures? Koffie, chocola, romantische komedies, muziek uit de jaren ’90 en voetbal.

Ik heb:

– 20 jaar ervaring in loondienst in de zakelijke en financiële dienstverlening.

– 5 jaar ervaring als ondernemer als Virtueel Professional met een specialisatie in de financiële administratie.

– praktische handvatten, tools en kennis om jouw business financieel op orde te krijgen.

Zo kun je met rust in je hoofd jouw bedrijf laten groeien en verdienen wat je waard bent als ondernemer.

Julia

Julia heeft elke ondernemer iets te bieden. Ook al heb je je eigen structuur en loopt het voor jou op rolletjes, dan nog heeft Julia zicht op denkpatronen en praktische tools om jouw bedrijf nog vloeiender te laten lopen.

Daardoor kun jij je nog meer richten op jouw core business.

Alja van Dijk

Eigenaar, Alja van Dijk

Het overleg met Julia gaat makkelijk en ongedwongen en ze weet precies wat ik bedoel en hoe ik het wil hebben.
Julia denkt ook mee over handige vervolgstappen.

Ze heeft een groot netwerk waardoor ze toegang heeft tot veel kennis en daardoor altijd wel een oplossing voor een probleem kan vinden.

Karin Groot Jebbink

Eigenaar, Academie Paard en Hond

“A little progress each day, adds up to big results.”

VEELGESTELDE VRAGEN:

Ik vind het 1-op-1 traject duur, verdien ik dat wel terug?

Iets duur vinden is voor iedereen anders. In dit traject coach en begeleid ik je persoonlijk. Je gaat veel tijd besparen die je kunt besteden aan je klanten, waardoor je dus meer omzet maakt. Ook heb je meer overzicht in je financiële situatie en kun je beter sturen op je cijfers. Als je dit doet, ga je mijn traject zeker terugverdienen.

Ik doe mijn boekhouding nog in Excel, kan ik dan wel meedoen met dit traject?

Jazeker, want ik ga je ook advies geven hoe je jouw administratie kunt automatiseren door een boekhoudpakket aan te schaffen. Hiermee ga je veel tijd besparen en krijg je een volledig overzicht van jouw financiële plaatje.

Ik werk al met een boekhoudprogramma, heeft dit traject dan wel zin voor mij?

Ja hoor! Je krijgt inzicht in hoe je het proces nu hebt ingericht en of daar nog verbeteringen mogelijk zijn. Daarnaast bespreken we verschillende verdienmodellen en tarieven. Ook kun je andere kwesties in je business met mij bespreken. Genoeg om je vooruit te helpen in je bedrijf en te zorgen dat je een stabiele financiële basis neerzet.