overzicht – structuur – rust 

Je bent zelfstandig ondernemer en je vindt het heerlijk! Je houdt van je vak en de vrijheid die je hebt.

Maar als je een eigen bedrijf hebt, komt er veel meer bij kijken dan alleen maar het helpen van je klanten. Meer dan het uitoefenen van het vak waarin jij zo goed bent.

Je hebt ook nog je administratie bij te houden. Offertes en facturen te sturen. Klantvragen beantwoorden en berichten schrijven voor social media.

Deze taken kosten je tijd, veel tijd. En die wil je helemaal niet aan dit soort dingen besteden.

Wat wat wil jij? Jij hebt plannen. Ideëen voor je bedrijf. En die wil je uitwerken. Jouw creativiteit laten stromen. Werken aan de toekomst en groei van je bedrijf.

Maar daar kom je nooit aan toe. Want jouw to do lijst is eindeloos.

Wees eens eerlijk, deze kant van het ondernemerschap vind je echt niet leuk.

Maar je snapt ook dat je zo niet verder komt met je bedrijf.

Je wilt je helemaal niet bezig houden met dat soort dingen. Je wilt doen waar jij goed in bent en blij van wordt. Je passie, jouw mooie vak.

Daarvoor heb je overzicht nodig. En structuur om ervoor te zorgen dat je bedrijf goed blijft lopen en kan groeien.

Inzicht in je financiën, een goedlopende marketingmachine, een soepel lopend klantproces.

Zodat jij je meer kunt vrijspelen in je bedrijf om je bezig te houden met wat jij zo belangrijk vind.

Het uitwerken van creatieve ideëen.

Meer tijd voor je gezin, vrienden, sport of hobby’s.

Dat klinkt goed he?!

HERKEN JE DIT…?

R

Je werkt hard en maakt veel uren. Je hebt een mooie omzet, maar je hebt te weinig inzicht in je cijfers om er goed op te kunnen sturen. Zo kun je je bedrijfsgroei niet goed managen.

R

Je hebt wel doelen gesteld en een plan gemaakt, maar hoe zorg je ervoor dat die ook uitgevoerd worden? Je mist tijd en overzicht om een strategie op te zetten.

R

Jouw administratie is een rommeltje. Als je boekhouder belt met een vraag raak je in paniek, want je hebt geen idee 🙈. 

R

Je zou wel werkzaamheden willen uitbesteden, maar je weet niet hoe je dit moet aanpakken. En tijd om een VA in te werken heb je helemaal niet. 

Je hebt geen grip op de groei van je bedrijf.

opgeruimd bureau kantoor organizer

Wat jij nodig hebt is overzicht en structuur in je bedrijf. Want dan kun je (bij)sturen. Doelen stellen en acties uitvoeren om ze te halen.

Zorgen voor die groei. 

Jezelf vrijspelen binnen je bedrijf. Zodat jij je kunt bezighouden met hetgeen waar jij zo goed in bent.

Je wilt succesvol zijn op jouw manier.
Goed leven en het vak uitoefenen waar je zo dol op bent.

“The best way to predict the future is to create it.”

Peter Drucker

HOE ZOU HET ZIJN ALS:

P

jouw administratie niet meer zo’n chaos is. Maar dat je overzicht hebt en weet hoe je ervoor staat met je bedrijf.

P

je structuur hebt in je werkzaamheden en tijdrovende klussen zoveel mogelijk hebt geautomatiseerd. Bedenkt wat je met al die tijd kunt doen! 

P

je jouw droom hebt omgezet in een doel en hiervoor een praktisch plan hebt opgesteld zodat je elke dag weet waarvoor je aan het werk bent.

P

je goede prijzen vraagt voor jouw diensten. Als je gaat staan voor wie je bent en wat je kunt en daardoor goed betaald wordt voor de waarde die je levert.

Hoe klinkt dat? Goed? Dan is onderstaand aanbod helemaal geschikt voor jou.

WAT LEVERT HET JE OP:

=

Overzicht in je administratie.

Geen chaos meer. Je weet precies wat erin komt en uitgaat zodat je realistische doelen kunt stellen en op tijd kunt bijsturen als dat nodig is.

=

Meer rust.

Je hebt een duidelijk doel en plan om te werken aan de groei van je bedrijf.

=

Meer tijd.

Terugkerende taken zijn geautomatiseerd zodat je er minder tijd aan kwijt bent. Want die besteed je veel liever aan je klanten.

=

Ruimte om jezelf te ontwikkelen.

De mogelijkheid om te blijven investeren in de ontwikkeling van je bedrijf en jezelf als ondernemer.

Julia heeft me heel goed geholpen om grip te krijgen op mijn bedrijf.

Ze geeft je hulpmiddelen om te kijken waar je nu staat, maar ook om doelen te stellen voor de toekomst.

Door haar heb ik definitief de knoop doorgehakt om volledig te gaan voor mijn bedrijf. Ze is een fijne sparringspartner, denkt met je mee en stelt ook de goede, kritische vragen waar nodig. Fijn om mee samen te werken!

Miranda Jansen

Eigenaar, Sprekend Miranda

Julia heeft een tijdje geleden samen met mij de financiële stromen in mijn bedrijf doorgenomen. Omdat ik inmiddels drie actieve bedrijven heb, zijn deze stromen niet altijd logisch (meer).

Julia weet precies de zwakke plekken aan te wijzen, geeft goede tips hoe deze processen verbeterd kunnen worden en als je wenst, kan ze je ook helpen om deze verbeteringen daadwerkelijk te realiseren.

Julia is een heel fijn persoon om mee samen te werken: vriendelijk, duidelijk, respectvol en ze komt afspraken na. Kortom: een aanrader als je meer grip wilt krijgen op je bedrijf!

Jolanda Cornegoor

Eigenaar, AlvastGoed VA Support

Je leert ondernemen niet op school. Maar door vallen en net een keer vaker opstaan. Een enthousiaste coach zoals jij is dan fijn als inspirator, motivator en soms net dat duwtje kunnen geven in de juiste richting.

Ik weet zeker dat je nog veel ondernemers zo goed gaat helpen. Het is gewoon leuk om met je te werken. Je krijgt er veel positieve energie van.

Inge ten Elsen

Eigenaar, Inge realiseert

JOUW BUSINESS OP ORDE – 1-OP-1 TRAJECT

Julia zzp financieel coach

In mijn 1-op-1 traject van 6 maanden begeleid ik je naar meer overzicht en structuur in je bedrijf. Hiermee creer je tijd en rust. Zodat je ontspannen en met focus kunt ondernemen en daarnaast genoeg tijd overhoudt voor je gezin, vrienden, hobby’s, sport etc.

Je bent minder tijd kwijt aan je administratie zodat je die kunt besteden aan die leuke klanten van je.

Je weet wat je waard bent en vraagt goede prijzen die passen bij je aanbod.

Wat zit er in het traject:

Een inventarisatiegesprek en een vragenlijst zodat ik inzicht krijg in jouw huidige situatie.

Je gaat dromen, doelen stellen en een plan maken.

4x een coachgesprek, online of bij mij op kantoor.

Advies over hoe je tijd kunt besparen door terugkerende taken in je bedrijf te automatiseren. 

Advies over wat het betekent als je werkzaamheden gaat uitbesteden. Hoe pak je dat aan? Waar en hoe vind je de juiste persoon? 

Maar bovenal ben ik jouw sparringpartner en stok achter de deur, want dat heb je nodig om die mooie dromen te verwezenlijken.

Je kunt je twijfels, onzekerheden of nieuwe ideeen aan me voorleggen.

Ik zorg dat je op het juiste spoor blijft zodat je jouw doelen gaat behalen.

 

JE HOEFT HET NIET ALLEEN TE DOEN

 

 

Bedenk wat je gaat bereiken als je dit traject hebt doorlopen.

👉Wat een rust het oplevert.

👉Dat je weet hoe je jouw omzet gaat behalen en op tijd kunt bijsturen.

👉Dat jouw administratie op orde en geautomatiseerd is zodat dit veel minder tijd kost.

👉Dat je taken die je niet meer wilt of kunt doen hebt uitbesteed zodat jij meer tijd hebt om te werken aan de groei van je bedrijf.

Dat is ONBETAALBAAR. Dus de investering in dit traject heb je zo terugverdiend.

 Hoi, ik ben Julia

Klanten noemen mij betrokken, gemotiveerd en enthousiast. Ook ben ik nuchter, praktisch en gestructureerd.

Ik ben getrouwd met Hugo, we hebben twee zoons en een dochter. We wonen in het buitengebied van Vorden, in de mooie Achterhoek.

Mijn (guilty) pleasures? Koffie, chocola, romantische komedies, muziek uit de jaren ’90 en voetbal.

Ik heb > 5 jaar ervaring als ondernemer als Virtueel Assistant/Professional en bij veel verschillende ondernemers een kijkje in de keuken mogen nemen.

Ik ben opgeleid als Professional Business Organizer waardoor ik handvatten en tools kan inzetten die jou meer overzicht en structuur opleveren.

Kortom: ik ben jouw betrouwbare “structuuraanbrenger” en “optimalisator”.

Zo kun je met rust in je hoofd jouw bedrijf laten groeien en verdienen wat je waard bent als ondernemer.

Julia

Julia heeft elke ondernemer iets te bieden. Ook al heb je je eigen structuur en loopt het voor jou op rolletjes, dan nog heeft Julia zicht op denkpatronen en praktische tools om jouw bedrijf nog vloeiender te laten lopen.

Daardoor kun jij je nog meer richten op jouw core business.

Alja van Dijk

Eigenaar, Alja van Dijk

Het overleg met Julia gaat makkelijk en ongedwongen en ze weet precies wat ik bedoel en hoe ik het wil hebben.
Julia denkt ook mee over handige vervolgstappen.

Ze heeft een groot netwerk waardoor ze toegang heeft tot veel kennis en daardoor altijd wel een oplossing voor een probleem kan vinden.

Karin Groot Jebbink

Eigenaar, Academie Paard en Hond

“A little progress each day, adds up to big results.”

VEELGESTELDE VRAGEN:

Ik vind het 1-op-1 traject duur, verdien ik dat wel terug?

Iets duur vinden is voor iedereen anders. In dit traject coach en begeleid ik je persoonlijk. Je gaat veel tijd besparen die je kunt besteden aan je klanten, waardoor je dus meer omzet maakt. Ook heb je meer overzicht in je financiële situatie en kun je beter sturen op je cijfers. Als je dit doet, ga je mijn traject zeker terugverdienen.

Ik heb alles wel op orde in mijn bedrijf, hoe kan jij mij dan nog helpen?

Wat goed dat je je bedrijf op orde hebt! 
Misschien wordt het dan tijd om te kijken welke werkzaamheden je kunt uitbesteden zodat je nog meer tijd hebt om te werken aan de groei van je bedrijf? 

En daarbij is een frisse blik van buitenaf altijd slim. Zo zullen er zeker zaken in je bedrijf zijn die nog beter geoptimaliseerd kunnen worden. En daar ga ik je bij helpen!